Thursday, May 6, 2010

Teka-teki: 2 S 1 M

Apakah 2 S 1 M?
Cuba teka, apa dia?

Klu ada di bawah ini...
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Ikan bakar, air asam, sambal ikan dan sayur campur.
Hidangan makan tengah hari untuk saya dan en. suami.
Siap dalam masa sejam semasa waktu rehat kerja.
(Saya sendiri macam tak percaya. Hihi)



Kek Batik
Sudah lama kepingin nak makan, tidaklah susah membuatnya.
Antara rajin atau malas sahaja. ;)


Ini resepinya. Saya salin dari satu blog resipi.
(Alamak, tak ingat pula blog siapa. Minta izin ya kepada empunya resipi)


Sarapan pagi pada penghujung minggu. Ini sahaja yang sempat dibuat.
Kira OK lah, kan? Daripada makan biskut cicah air sahaja ;)


Nasi Goreng Special
Ada add-on ayam masak kicap & french fries. Ada sesiapa mahu order?


Kalau mood saya sedang rajin untuk ke dapur + macam-macam yang teringin hendak makan + cukup bahan perkakas, insya-Allah ada la hasilnya. Cuma antara jadi ataupun tidak je. En suami sahaja hakim besar setakat ini. Yang bestnya, dia makan je semua yang saya masak. Terima kasih, abang....


Oh, sekali lagi mahu tanya, apa 2S 1 M tu?
.
.
.
.
.
.
Jawapannya ialah........
.
.
.

Saya Suka Makan

('';)


* Tapi kurang minum. En. suami sangat marah perangai ini. Huhu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails