Thursday, May 6, 2010

Anak Buah Sulung



Syakir dan Aisyah berkahwin pada 15 Mac 2009, awal 6 bulan daripada perkahwinan saya dengan en.suami. (24 Sept 2009). Perancangan awal, majlis saya dan adik lelaki dibuat serentak pada 6 Jun 2009. Namun, taqdir Allah mengatasi segalanya. Saya belum dipertemukan jodoh pada masa itu. Saya redha. Allah sudah aturkan yang terbaik untuk saya.


Selepas akad nikah


Majlis resepsi di Kuantan


Anak buah saya yang sulung, Ahmad Dhiya' Akram - baru lahir


5 hari


1 bulan


1 bulan 2 hari - buat pertama kali Dhiya' jumpa Mak Long dan
Mak .... (apa eh gelaran untuk Kauthar?)





~ Semoga menjadi anak soleh, penyejuk hati walid dan ummi, penambat ikatan dua keluarga dan pewaris generasi al-Quran. ~

2 comments:

  1. Salam,
    bila pula giliran? Moga ALLAH permudahkan.

    ReplyDelete
  2. Salam Dr. Ridzwan,
    Insya-Allah, 31 Julai ini due date. Doakan segalanya dipermudahkan.

    * Rupa-rupanya alamat yang saya berikan pada Dr. tidak lengkap, patutlah kiriman buku baru tidak sampai. Baru pindah, jadi belum ingat alamat ;(

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails