Friday, February 11, 2011

Mari Berkempen!

Assalamualaikum.

Semasa blogwalking tadi, saya terjumpa blog adik-adik yang menganjurkan kempen penting untuk semua umat Islam. Atas keprihatinan mereka, saya turut ingin menyatakan sokongan terhadap kempen ini. Zaman belajar dahulu pernah juga sertai kempen anjuran persatuan mahasiswa universiti selepas solat Jumaat. Kali ini hanya mampu sertai kempen di alam maya. Moga usaha kecil ini tetap dinilai oleh Allah.

1. Kempan "Kami TAK sambut Hari Valentine" oleh Cik Sunah


2. Kempen Cintai Rasulullah oleh Cik al-Hakim

"SAYA SAYANG SAUDARA SEISLAM SAYA,
SAYA CINTA RASULULLAH DAN SAYA TAK AKAN SAMBUT VALENTINE DAY"


Kalian yang ingin memberi sokongan terhadap anjuran kempen ini, sila klik link ini. Jika kita tidak mampu buat semua, jangan tinggal semua. Buatlah sekadar yang mampu. Teringat ayat-ayat pendek sabda nabi kita, Muhammad SAW:

Ballighu 'anni walau ayah
Sampaikanlah walaupun satu ayat.

Qulil haqqi walau kana murra
Katakan kebenaran sekalipun ia pahit.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails